ח"כ רוטמן תקף: "יש רשות מעל החוק שאסור לבקר אותה"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ רוטמן תקף: "יש רשות מעל החוק שאסור לבקר אותה"

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן והתייחס להקמת ועדת הבדיקה הממשלתית לחקירת השימוש בתוכנות רוגלה ע"י המשטרה והפרקליטות. "סמכויות הוועדה מטרידות את היועמ"שית ואת כל מי שתחת אחריותו נעשו דברים לא חוקיים"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ שמחה רוטמן, התראיין ב'מהדורה המרכזית' ושוחח עם אבי מימרן על הקמת ועדת הבדיקה הממשלתית לחקירת השימוש הלא חוקי בתוכנות רוגלה על ידי המשטרה והפרקליטות.

תחילה התייחס למחאות השמאל וההטרדות נגדו ע"י אנרכיסטים מהשמאל: "רוחו של אהוד ברק שהשווה את נתניהו להיטלר משתלטת על מדינת ישראל. עקבו אחריי ואחרי משפחתי והפיצו תמונות אישיות בצורה נוראה ובניגוד לחוק. זהו דבר חמור מאוד. אני שמח שגם בית המשפט הבין שיש קו אדום. מעקב וצילום הן לא הפגנה אלא בריונות לשמה".

ולעניין ועדת הבדיקה: "סמכויות הוועדה מטרידות את היועמ"שית ואת כל מי שתחת אחריותו נעשו דברים לא חוקיים. אם לא היועמ"שית כאדם, אז לפחות כמוסד. יש גם עבודה טכנולוגית וגם חקירתית. זו עבודה לא פשוטה אבל היא חייבת להיעשות". רוטמן הוסיף ואמר כי "לזכות גלעד קריב נציין שהוא כיו"ר הוועדה היה בעד הקמת ועדת הבדיקה לרוגלות".

רוטמן תמה: "תמיד אומרים לנו שצריך הפרדה בין הרשויות וביקורת הדדית. ופתאום מתגלה שיש רשות שהיא מעל החוק ואסור לבקר אותה אפילו. למי השופטים יתנו דין וחשבון על ניגודי העניינים בתוכם? הייתי סבור שהם מודעים לכובד האחריות על כתפיהם, כעת זה נראה שהם לא. צריך לבדוק מהיכן מגיע הניתוק של בית המשפט מהאדם הפשוט".

האזינו



0 תגובות